x

قوانین و مقررات  کی مال برای فروش لایسنس اورجینال

ورود کاربران به وب‏‌سایت کی مال هنگام استفاده از پروفایل شخصی، و سایر خدمات ارائه شده توسط کی مال به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط، قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات است.

توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین از سوی کاربر است.

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که اطلاعات کاربری خود را در فرم ثبت نام درج کرده است. و مبادرت به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات فروشگاه اینترنتی کی مال کند.

ارتباطات الکترونیکی

بدیهی است استفاده از خدمات کی مال اعم از خرید محصولات و ارسال ایمیل به تیم نرم افزاری کی مال، ارتباط الکترونیکی تلقی خواهد شد. و ایجاد این ارتباط به منزله موافقت شما با ایجاد ارتباط الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی و یا سرویس پیام کوتاه) است. همچنین تیم کی مال میتواند جهت اطلاع رسانی رویدادها و خدمات از این طریق اقدام کند.

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏های کی مال منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏ها و خدمات کی مال تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین وبسایت منتشر و به روز رسانی میشود. و مراجعه به وبسایت در هر زمان، دال بر پذیرش هرگونه تغییر از سوی کاربران خواهد بود.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

کی مال به اطلاعات خصوصی تمامی افرادی که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. کی مال متعهد می شود که تمام تکنولوژی و امکانات مورد نیاز برای این مهم را تا حد توان ایجاد کند و گسترش دهد. در واقع شما با استفاده از خدمات کی مال رضایت خود را در مورد این سیاست نشان می دهید. تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی keymall.ir است. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها می‏‌توانند از طریق روش ‏های ذکر شده در بخش تماس با ما استفاده کنند.

سیاست نشر اطلاعات

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات کی مال، مانند لوگو، علائم تجاری، متن، توضیحات، گرافیک، آرم، تصاویر ، دادهها و کلیه محتوای تولید شده توسط کی مال جزئی از اموال کی مال محسوب می‏شود .و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار کی مال است .و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای کی مال محفوظ می‏دارد.

شرایط گارانتی

تمامی محصولات موجود در سایت دارای گارانتی ضمانت و اصالت کالا میباشند.

  • مشتری قبل از خرید می بایست با مراجعه به قسمت اطلاعات بیشتر هر محصول به نوع لایسنس و تعداد کاربر مجاز و مدت زمان گارانتی آن توسط شرکت دقت کرده و سپس اقدام به خرید نماید. قابل ذکر است پس از تاریخ گارانتی اعلام شده شرکت هیچ گونه مسئولیتی نخواهد داشت.
  • پس از اینکه پرداخت وجه را انجام دادید بلافاصله محصول خود را می توانید دانلود نمایید.  لایسنس از طریق ایمیل به دست شما خواهد رسید.
  • برای لایسنس های مادام العمر پشتیبانی تا تاریخ گارانتی ارایه خواهد شد. و از آن پس مستلزم هزینه جداگانه می باشد.
  • به تعداد نصب مجدد مجاز هر نرم افزار دقت نمایید. استفاده بیش از تعداد مشخص شده موجب از دست رفتن لایسنس شما می شود و نیازمند مکاتبات با شرکت سازنده برای استفاده مجدد است. با توجه به طولانی بودن پروسه و قطعی نبودن برگشت لایسنس این شرکت در صورت وقوع این مشکل تلاش خود را جهت رفع مشکل انجام می دهد ولی گارانتی برای باز شدن لایسنس را نخواهد داشت.
  • به هیچ عنوان لایسنس فروخته شده تعویض یا بازپس گرفته نخواهد شد.
  • کاربر موظف است حداکثر بهمدت 24 ساعت هر مشکلی وجود داشت را گزارش کند.
  • کلیه محصولات مایکروسافت دارای یکسال گارانتی نصب، کارکرد، اصالت لایسنس و پشتیبانی است.
  • کلیه لایسنس های یکبار نصب فقط شامل  گارانتی یکبار نصب و فعال سازی می باشد.
  • بعد از خرید لایسنس اورجینال اگر از برنامه های کرک شده استفاده کردید. و موجب از دست رفتن لایسنس شما گردید،فروشگاه هیچ مسئولیتی ندارد.(کرک های آفیس و ویندوز بسیار شبیه به هم هستند و ممکن است لایسنس خود را از دست دهید)
  • اگر به هر دلیلی نرم افزاری توسط شرکت سازنده مورد تحریم قرار گرفت.فروشگاه هیچ مسئولیتی را به عهده ندارد.چرا که از اختیارات این مجموعه خارج می باشد.
  • بیاد داشته باشید که کی مال همواره در کنار شما بوده. و در صورت ایجاد مشکل تمام تلاش خود را برای رفع مشکل و رعایت حقوق مشتریان خواهد کرد و همواره پشتیبان آنان خواهد بود.
 انواع سطوح گارانتی

 گارانتی طلایی : در این حالت در صورت عدم نقض شرایط ضمانت نامه ، محصول مورد نظر تعویض می گردد .

گارانتی نقره ای : در این حالت در صورت عدم نقض شرایط ضمانت نامه ، محصول مورد نظر بنابر صلاحدید کی مال، تعویض می گردد. و یا معادل زمان باقی مانده از گارانتی ، وجه محصول برگشت داده می شود .

به عنوان مثال محصولی با ضمانت نامه یکساله سطح 2 در صورتی با قیمت 365000 هزار تومان به فروش برسد. و پس از گذشت 200 روز به مشکل بخورد ، شرکت بنابر صلاحدید خود یا محصول را تعویض می کند. و یا هم معادل 165 روز که در این مثال می شود 165000 هزار تومان ،از هزینه محصول را برای شما برگشت می زند.

انواع لایسنس

لایسنس Reatil :

این لایسنس ها به صورت حضوری از نمایندگان مایکروسافت و یا هم از استور مایکروسافت مستقیما خریداری شده اند. محدودیتی در نصب مجدد و در تغییر سخت افزار ندارند . این نوع لایسنس ها دارای پشتیبانی مایکروسافت هستند. و در صورت نیاز به پشتیبانی باید با هماهنگی کی مال صورت پذیرد.

لایسنس OEM   : 

این لایسنس ها اسکرچ کارت ( کارت لایسنس مایکروسافت ) مایکروسافت هستند .که در بازار برای شرکت های پشتیبان و تعمیراتی ارائه می شوند . این لایسنس ها محدودتی در نصب مجدد ندارند ، اما روی سخت افزار شما قفل می شود. و شما نمی توانید مادربورد و هارد خود را تعویض کنید. و در صورت تعویض لایسنس ها شما احتمالا به مشکل برمی خورد.

لایسنس Bind Account : 

در این نوع از لایسنس ها ، برای فعالسازی شما باید لایسنس را حتما ابتدا در سایت مایکروسافت ثبت کنید. و سپس با اکانت مایکروسافت خود نرم افزار را فعال کنید . این نوع لایسنس به دلیل اینکه لایسنس بر روی اکانت خود شما فعال میشود از دو لحاظ مزیت دارد . اول اینکه لایسنس شما با فعال سازی روی اکانت مایکروسافت خودتان توسط مایکروسافت تایید می شود. و دوم اینکه به دلیل باند شدن لایسنس با اکانت شما امکان سرقت یا فروش آن به چند نفر وجود ندارد.

در صورتی که شرایط گارانتی را رعایت کرده باشید و مشکلی پیش آید بنا به درخواست مشتری ، کی مال لایسنس شما را تعویض خواهد کرد یا تمام پول شما را برگشت خواهد داد.

 

سوالات متداول

آیا لایسنس های ارایه شده در این فروشگاه معتبر است؟ قابلیت استعلام از سازنده را دارد؟

بله – تمامی لایسنس های ارایه شده در این فروشگاه قابلیت استعلام از وب سایت سازنده قبل از نصب را دارا هستند. مشتری می تواند پس از دریافت لایسنس به وبسایت سازنده مراجعه کرده و اطلاعات لایسنس را دریافت نماید. بعضی از شرکت ها در وبسایت ها خود این قابلیت را قرار داده اند و نیاز به مکاتبه ندارند و با وارد کردن لایسنس در پنل کاربری خود می توانید تمام اطلاعات را دریافت نمایید.

آیا پس از خرید نرم افزار کی مال به مشتری پشتیبانی می دهد؟

کی مال  خود را موظف می داند تا برترین و با کیفیت ترین خدمات را به مشتریان خود عرضه کند. مسئولیت فروشگاه با فعال شدن لایسنس .پایان می یابد

برای لایسنس های مادام العمر پشتیبانی تا تاریخ گارانتی ارایه خواهد شد و از آن پس مستلزم هزینه جداگانه می باشد.

ارسال کالا و خدمات به چه صورت است؟

در این فروشگاه نرم افزاری تحویل کالابصورت الکترونیکی انجام می شود و در برخی از موارد کالا دارای باکس فیزیکی است و لینک دانلود و لایسنس را پس از تکمیل فرآیند خرید در اختیار مشتری قرار خواهیم داد .